Log in of registreer Zoek door de site
Zoek op

Nieuweling in het rijk der groenteplantjes

Door: Loeske_
03-06-2020 22:51:03 (1977 keer bekeken)
Hoi allemaal! Het lijkt me erg leuk om zelf plantjes te gaan kweken, maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen. Ik woon namelijk in een appartement zonder tuin ๐Ÿ˜…. Wel heb ik een Frans balkonnetje op het westen. Ik vind kleine groenteplantjes erg leuk, maar weet niet of dit handig is zonder tuin... Op de website heb ik "Beginnen met je eigen moestuin" gelezen, al ben ik toch benieuwd hoe jullie begonnen zijn! Eerst ergens ingelezen of gewoon aan de slag gegaan en zien waar het schip strand? Zelf de zaadjes gekocht of gebruik gemaakt van de zogeheten starterskits? ๐Ÿ˜

Ik ben benieuwd!

2 reacties   |   Ga naar de laatste reactie


Reactie van: Loes
04-06-2020 09:36:39
Loeske, ik ben gewoon begonnen in bakken en potten die overal vandaan kwamen. Sommige dingen gingen gelijk goed en andere mislukten. Maar het is echt superleuk om te doen. Op de website van Stadstuinieren.nl kun je veel ideeen opdoen. https://stadstuinieren.nl/stadstuinieren/10-tips-voor-eetbaar-balkon/
Veel succes en plezier!

quote deze reactie

Reactie van: Loeske_
05-06-2020 01:07:20
Hey Loes, bedankt voor de relevante bron naar Stadstuinieren ^^. Ik ga het doorlezen! Ik las op een andere website dat de beginner moest oppassen voor misinformatie, daarom dacht ik om het eens te vragen aan de mensen die er al mee bezig zijn. Al moet ik er stiekem eigenlijk gewoon rekening mee houden dat het de eerste keer kan mislukken haha :p.

quote deze reactie

Ga terug naar het forumbericht


Log in en reageer op dit topic!